Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyprzedzić konkurencję

23 sierpnia 2004 | Ekonomia | kż
źródło: Nieznane

Handel

Dyskonty odzieżowe poprawiają standard

Wyprzedzić konkurencję

Na rynku taniej odzieży jest jeszcze miejsce na nowe sklepy. Dlatego krajowe sieci dyskontów odzieżowych starają się zdobyć jak największy w nim udział, zanim do Polski wejdą konkurenci z Europy Zachodniej.

Jak wynika z badań przeprowadzonych pod koniec 2003 roku przez "Rz", dla ponad połowy klientów niska cena ma decydujący wpływ na wybór odzieży. Stąd popularność dyskontów odzieżowych, które powstają głównie w średnich i małych miastach, gdzie nie ma konkurencji hipermarketów.

- Na polskim rynku jest jeszcze miejsce na 500 - 700 dyskontów tekstylnych - ocenia Dawid Rostocki, współwłaściciel sieci TXT Textil Dyskont, która liczy 8 sklepów o powierzchni 300 - 600 mkw. Jego zdaniem przyszłość należy do dyskontów o dużych powierzchniach (300 mkw.) i szerokim asortymencie (około tysiąca pozycji).

...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3311

Spis treści
Zamów abonament