Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klient za wszelką cenę

18 września 2004 | Ekonomia | SK

Oszczędności Bezpośredni sprzedawcy namawiają do założenia IKE

Klient za wszelką cenę

Część instytucji potraktowała ofertę indywidualnych kont emerytalnych jako szansę na poprawienie swojej pozycji w sektorze finansowym. Stąd wykorzystywanie rozmaitych kanałów dystrybucji, w tym tych najbardziej agresywnych - sieci bezpośrednich sprzedawców. Taką strategię przyjął m.in. Skarbiec TFI.

Indywidualne konta emerytalne to doskonała okazja dla instytucji finansowych, by zwiększyć wartość aktywów w zarządzaniu. Najbardziej widoczne kampanie reklamujące IKE prowadzą: grupa PZU, Multibank, Millennium, Pekao SA, AIG oraz Skarbiec TFI.

Sprzedaż IKE tak jak OFE

Obecna walka o klientów przypomina nieco tę sprzed kilku lat, prowadzoną przez fundusze emerytalne. Okazuje się, że niektóre...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3334

Spis treści
Zamów abonament