Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Operator odpowie w 30 dni

18 listopada 2004 | Prawo | HF
źródło: Nieznane

- Prawo telekomunikacyjne Reklamacje abonentów na nowych zasadach

Operator odpowie w 30 dni

Reklamacje można złożyć u operatora ustnie, telefonicznie lub pisemnie. Na zdjęciu stanowisko błękitnej linii Telekomunikacji Polskiej

FOT. RAFAŁ GUZ

Telekomunikacja Polska ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Jeśli nie odpowie w tym terminie, to znaczy, że uznaje roszczenia abonenta. Spór z TP SA będzie mógł rozstrzygnąć także sąd polubowny.

Nowe zasady rozpatrywania reklamacji obowiązują także pozostałych operatorów telekomunikacyjnych: stacjonarnych i komórkowych. Dziś wchodzi w życie rozporządzenie ministra infrastruktury z 1 października 2004 r. ( Dz. U. nr 226, poz. 2291 ), które dokładnie określa, jak powinno wyglądać rozpatrzenie reklamacji, oraz co abonenci muszą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3384

Spis treści
Zamów abonament