Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pojedynek gigantów: ABC -- NBC

26 kwietnia 1995 | Media, Internet | TW

Dla sponsora liczy się widownia w wieku 18 -- 49 lat

Pojedynek gigantów: ABC -- NBC

Wygląda na to, że kolejny sezon telewizyjny, który w USA trwa od października do kwietnia, zakończy się wyraźnym zwycięstwem sieci ABC, która zwłaszcza po cieszącej się wśród widzów niezwykłym powodzeniem transmisji z rozdania Oskarów, otrzymała najwięcej punktów w klasyfikacji prowadzonej przez Nielsen Media Research. Organizacja ta, przeprowadzająca na co dzień metodą ankiety telefonicznej ocenę stopnia oglądalności programów telewizyjnych, stanowi ostateczną wyrocznię na rynku telewizyjnym w Stanach Zjednoczonych. Jej werdykty popularności programów, udostępniane na łamach dziennika "USA Today" kilka razy w tygodniu, oraz okresowo publikowane tabele rankingowe wielkiej czwórki sieci telewizyjnych utrzymujących się z ogłoszeń, decydują o wahaniach na rynku reklam telewizyjnych.

Mówiąc prościej, sieć telewizyjna, która na liście rankingowej popularności swych programów zajmuje pierwsze miejsce od dłuższego czasu, dostaje oferty od wielu najbardziej liczących się ogłoszeniodawców, wybiera najlepsze z nich i dyktuje ceny za minutę czasu reklamy.

Przeciwnik nie ma szans

Dzisiaj, w dniach ostrego finiszu telewizyjnego sezonu, sieć ABC (American Broadcast Corporation)...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 465

Spis treści
Zamów abonament