Postawić klienta na baczność
11 lutego 2005 | Prawo | HF
PRAWO KONSUMENCKIE Reklamacja z uciążliwymi warunkami Postawić klienta na baczność Firma Deichmann, sprzedająca obuwie, stawiała klientom uciążliwe warunki w razie zgłaszania reklamacji - potwierdził wczoraj Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klienci musieli m.in. osobiście przynosić i odbierać naprawione buty w podanym przez firmę terminie.
Warunki reklamacji, jakie postawiła klientom niemiecka spółka (z siedzibą we Wrocławiu),...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta