Urzędy mogą wysłać e-mail z informacją
Od 7 stycznia możemy zgłaszać do urzędu swoje dane na zmienionym formularzu NIP-3. Nowy wzór wprowadził minister finansów w rozporządzeniu z 13 grudnia 2005 r. (Dz. U. nr 254, poz. 2132), ale zaznaczył przy tym, że do 15 maja tego roku można jeszcze korzystać ze starych druków. Co chcą o nas wiedzieć organy podatkowe? Otóż w części "Kontakt" pojawiła się rubryka "e-mail" (poz. 52). Tak samo...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta