Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Trzej święci konsumpcyjni

03 lutego 2007 | Rzecz o Książkach | AM
źródło: Nieznane

Trzej święci konsumpcyjni

Tytuł książki ma niemały udział w jej handlowym sukcesie. Kto miałby wiedzieć o tym lepiej, niż Mariusz Czubaj, antropolog kultury, badacz kultury popularnej. "Biodra Elvisa Presleya" - to brzmi świetnie. Autorowi - wykładowcy akademickiemu, a także dziennikarzowi "Polityki" - należy pogratulować. Ale tytuł nie jest jedynie zabiegiem marketingowym podobnym do tego, jaki niegdyś zastosował Tadeusz Boy-Żeleński, dając na okładce "Rozprawy o metodzie" dopisek: "Tylko dla dorosłych". Czytelnik nie będzie zawiedziony, gdyż zawartość jest równie atrakcyjna jak opakowanie. Jest to tym bardziej niezwykłe, że to praca bez wątpienia naukowa, wydana przez oficynę,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4058

Spis treści
Zamów abonament