Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacje

19 października 1995 | Ekonomia | PR

KORPORACJE, PRZEDSIĘBIORSTWA

Informacje

Największa spółka taboru kolejowego

Komisja Europejska wydała zgodę na utworzenie przez szwajcarskoszwedzką grupę Asea Brown Boveri i niemiecką Daimler-Benz spółki, która będzie największym na świecie producentem taboru kolejowego. Niemcy ułatwili zadanie KE, sprzedając filię Kiepe Elektrik, produkującą elektryczny osprzęt dla składów kolei miejskiej. Filia współpracowała na rynku niemieckim z kanadyjskim Bombardierem; działa na nim również francuska GEC-Alsthom po wykupieniu większości udziałów w Linke-Hoffmann-Busch. Odpowiedzialny za konkurencję w Unii Karel Van Miert starannie przeanalizował skutki fuzji dla rynku niemieckiego i po stwierdzeniu, że utrzyma się na nim 2 producentów, wydał decyzję aprobującą. (AFP)

Ważny kontrakt Babcocka

Deutsche Babcock AG otrzymał od przedsiębiorstwa...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 596

Spis treści

Raporty

Zamów abonament