Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak na zakupy, to do sieci

29 września 2007 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz

KRAJ Jak na zakupy, to do sieci

85 proc. Polaków kupuje żywność i środki czystości w sieciach handlowych. Statystycznie wydajemy na ten cel 10 zł dziennie. Takie są wyniki sondażu przeprowadzonego przez firmę badawczą Estymator. Najpopularniejszą siecią jest Biedronka, wskazało ją 38 proc. badanych, kolejne jest Tesco z 25 proc. wskazań i Real z 16 proc.

pm
Brak okładki

Wydanie: 4325

Spis treści
Zamów abonament