Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pod nową banderą

11 kwietnia 2009 | Ekonomia | Łukasz Dec
Kariera zawodowa Macieja Wituckiego od lat związana jest z francuskimi inwestorami
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa
Kariera zawodowa Macieja Wituckiego od lat związana jest z francuskimi inwestorami

Stawia na globalną markę Orange. Zmiana marki ma poprawić rynkową sytuację spółki, którą kieruje od ponad dwóch lat. Liberalizacja rynku kosztowała TP już setki milionów zł

Przyjęcie marki Orange przez grupę Telekomunikacji Polskiej było tylko kwestią czasu. Taki standard obowiązuje w grupie France Telecom, do której należy TP. Jedna marka to z punktu widzenia globalnego koncernu niższe koszty działania. Tej polityce bez wahania zostanie poświęcona Neostrada, chociaż dla wielu Polaków jest ona synonimem usługi internetowej. Nikt zresztą nie może zarzucić Maciejowi Wituckiemu, że to błąd, ponieważ na rynku komórkowym Orange przyjął się dobrze.

Maciej Witucki...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8291

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament