Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Winiary dały zarobić gigantowi ze Szwajcarii

13 sierpnia 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska

O 18 proc., do ponad 1,2 mld zł, wzrosły w pierwszym półroczu przychody Nestle Polska

– Szczególnie dobry wynik osiągnęliśmy w kategorii produktów kulinarnych, głównie pod marką Winiary. Po raz kolejny zanotowała ona dwucyfrowy wzrost sprzedaży – komentuje Leszek Wencel, prezes Nestle Polska.

Firma należy do szwajcarskiego koncernu Nestle, największego producenta żywności na świecie. W Polsce oprócz przypraw oraz majonezów pod marką Winiary sprzedaje także m.in. słodycze i kawę.

Na poprawę wyników Nestle Polska wpływ miał także zakup Alimy Gerber produkującej żywność dla niemowląt. W pierwszym półroczu po raz pierwszy doszło do konsolidacji wyników przejętej spółki.

Nestle w Polsce ma także udziały w firmie CCP Pacyfic oraz spółce Nestle Waters. Łączne przychody szwajcarskiej grupy w pierwszej połowie roku wyniosły w Polsce około 1,9 mld zł.

Brak okładki

Wydanie: 8395

Spis treści
Zamów abonament