Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żołądkowa kontra żubrówka

08 października 2009 | Ekonomia | Beata Drewnowska
Najwięksi gracze polskiego rynku wódki
źródło: Rzeczpospolita
Najwięksi gracze polskiego rynku wódki

Stock Polska rzuca wyzwanie żubrówce produkowanej przez CEDC

Za kilka dni dawny Polmos Lublin wprowadzi na polski rynek żołądkową gorzką na trawie żubrowej. Ten produkt spółki należącej do Stock Spirits – czołowego producenta alkoholu w Europie Środkowej – będzie konkurentem znanej w Polsce żubrówki. Od czterech lat należy ona do Central European Distribution Corporation, spółki notowanej w Nowym Jorku i Warszawie, która jest m.in. liderem rynku wódki w Rosji.

– Wprowadzenie do oferty wódki imitującej słynną żubrówkę jest kolejnym krokiem mającym umocnić pozycję Stock Polska –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8442

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament