Chopin ofiarą paragrafów
Gdyby ratusz chciał promować Rok Chopina za granicą o własnych siłach, na same dokumenty trzeba byłoby wyciąć pół lasu. Taki jest wynik działania ustaw i zarządzeń wiążących urzędnikom ręce.
Urząd miasta ogłosił przetarg na kampanię prasową „Warszawa miastem Chopina 2010”. Reklamy mają ukazać się w magazynach pokładowych samolotów latających do USA, Chin, Japonii i Francji oraz na portalach informacyjnych w Chinach, Japonii, Rosji, we Francji oraz w USA.
– W zeszłym roku z Chin wyjechało ponad 47 mln turystów – tłumaczy wicedyrektor Biura Promocji Miasta Andrzej Mańkowski. – Gdyby choć jeden procent z nich przyleciał do Polski, mielibyśmy pół miliona osób, które wydadzą pieniądze w Warszawie. Warto też zauważyć, że aż 20 mln Chińczyków uczy się grać na fortepianie. Muzykę Fryderyka Chopina uwielbiają też Japończycy i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta