Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nowy kanał TV Puls

15 stycznia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Wyniki stacji i rynek reklamy tv w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Wyniki stacji i rynek reklamy tv w Polsce

Spółka liczy na ponad 40 mln euro przychodów i planuje stację dla dzieci

Nową stacją w ofercie telewizji ma być skierowana do dzieci TV Puls Kids. Spółce zależy, by pojawiła się ona w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej.

– Kanał dziecięcy wpisuje się w strategię stacji, zgodnie z którą TV Puls oferuje rozrywkę dla całej rodziny. Jesteśmy gotowi do jego stworzenia w każdej chwili. Mamy studia, relacje z dostawcami programów i sprzęt konieczny do uruchomienia takiego kanału oraz koncesję na jego nadawanie – mówi „Rz” Dariusz Dąbski, prezes i udziałowiec TV Puls (ma 75 proc. udziałów, pozostałe należą do oo. franciszkanów). Puls chce...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8523

Spis treści
Zamów abonament