Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama zewnętrzna czeka na wielki kontrakt

15 marca 2010 | Ekonomia | Urszula Zielińska
Firma z grupy Agory nie zachwyca wynikami. To efekt spowolnienia na rynku reklamy.
źródło: Rzeczpospolita
Firma z grupy Agory nie zachwyca wynikami. To efekt spowolnienia na rynku reklamy.

Warszawa wybierze podmiot, który za ok. 100 mln zł wymieni wiaty przystankowe i zyska dostęp do sieci powierzchni reklamowych

Miasto zdecydowało, że zwycięzca może być tylko jeden. W szranki staną AMS z grupy Agora oraz francuska grupa JC Decaux.

Ubiegły rok minął w branży reklamy zewnętrznej pod hasłem obrony przychodów i restrukturyzacji kosztów. Według Marka Kuzaki, wiceprezesa AMS, prawdopodobnie żadna z dużych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8573

Spis treści
Zamów abonament