Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Hamują spadki na rynku reklamy prasowej

10 kwietnia 2010 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklama prasowa. Według najnowszych prognoz ostre kryzysowe spadki prasa ma już za sobą. Choć wpływy będą się jeszcze w najbliższych dwóch latach kurczyć,  to już zdecydowanie wolniej.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama prasowa. Według najnowszych prognoz ostre kryzysowe spadki prasa ma już za sobą. Choć wpływy będą się jeszcze w najbliższych dwóch latach kurczyć, to już zdecydowanie wolniej.

2010 r. przyniesie koniec ostrych spadków wpływów z reklamy prasowej.

W tym roku gazety na świecie łącznie zdobędą z reklam 97,7 mld dol. (to o 3,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a kolorowe magazyny dalsze 43,3 mld dol. (spadek o 4,4 proc.). Ogromne, dwucyfrowe spadki, jakie dotknęły rynek reklamy prasy drukowanej w ubiegłym roku (gazety straciły wtedy rok do roku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8595

Spis treści
Zamów abonament