Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rozporządzenie ministra łączności z 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym

18 czerwca 1996 | Prawo | DP

Rozporządzenie ministra łączności z 28 maja 1996 r. w sprawie reklamacji usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym

Na podstawie art. 71 ust. 5 ustawy z 23 listopada 1990 r. o łączności (Dz. U. z 1995 r. nr 117, poz. 564) zarządza się, co następuje:

§ 1. Rozporządzenie określa:

1) warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja,

2) szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego.

§ 2. 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez osobę fizyczną lub prawną, która zawarła umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych o charakterze powszechnym, zwaną dalej "abonentem", roszczenia o odszkodowanie od podmiotów świadczących te usługi, zwanych dalej "operatorami", z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej.

2. Za reklamację uważa się również zgłoszenie, które wprawdzie nie zawiera roszczenia o odszkodowanie, lecz prawo do odszkodowania nie budzi wątpliwości:

1) w wypadku...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 782

Spis treści
Zamów abonament