Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci oczekują działań. Zwłaszcza 
w dobie pandemii

05 lutego 2021 | CSR Społeczna

Kwestie społeczne 
i pomoc 
potrzebującym 
dominują obecnie 
w działaniach CSR polskich firm w czasie pandemii. A dla ich klientów ma to znaczenie.

 

Ponad 90 proc. przedsiębiorstw angażuje się w walkę z pandemią, co trzecia wspiera służbę zdrowia – wynika z piątej edycji badania CSR w praktyce barometru Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej

Najczęściej działania skierowane były do własnych pracowników i klientów, a co trzecie przedsiębiorstwo angażowało się w pomoc szpitalom i domom opieki. 57 proc. firm przekazało na walkę z pandemią pieniądze, 59 proc. środki materialne i usługi, a 67 proc. czas i umiejętności pracowników. Aktywnej postawy biznesu wobec epidemii oczekuje 61 proc. dorosłych Polaków.

– Jedynie 8 proc. ankietowanych przedsiębiorstw nie włączyło się w walkę z koronawirusem. A 85 proc. wspierało w tym czasie swoich pracowników, oferując dodatkowe środki ochrony, czy umożliwiając pracę z domu, a 65 proc. pomagało klientom poprzez wprowadzanie nowych procedur bezpieczeństwa czy produktów i usług dopasowanych do...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 11880

Wydanie: 11880

Spis treści

Komunikaty

Nieprzypisane

Zamów abonament