Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Internet przyciąga do sklepów

06 lipca 2011 | Ekonomia | Piotr Mazurkiewicz
Decyzja o zakupach zapada nie tylko w sklepie. Coraz częściej Polacy podejmują ją, opierając się na informacjach z Internetu. Więcej klientów woli także kupować w sieci.
źródło: Rzeczpospolita
Decyzja o zakupach zapada nie tylko w sklepie. Coraz częściej Polacy podejmują ją, opierając się na informacjach z Internetu. Więcej klientów woli także kupować w sieci.

Nawet dla osób niekupujących online coraz ważniejsze przy zakupach są informacje z sieci

W Polsce handel internetowy stanowi wciąż jedynie ok. 3 proc. sprzedaży detalicznej. Jednak tak naprawdę wpływ sieci na decyzje zakupowe jest w wielu branżach znacznie wyższy; w przypadku biletów lotniczych, turystyki czy niektórych kategorii sprzętu elektronicznego bezpośrednio decyduje o  ponad 20 proc. sprzedaży. Dlatego Internet, nawet jeśli tylko pośrednio, staje się przyszłością dla całej branży handlowej.

Takie są wnioski z przeprowadzonych w maju badań na reprezentatywnej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8971

Spis treści
Zamów abonament