Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Poradnik „Rzeczpospolitej”

08 maja 2012 | Ekonomia | Dział ekonomiczy

1. Czy do bankowości telefonicznej potrzebne są specjalne PIN-kody?

Tak. Standardowo w automatycznym serwisie telefonicznym oprócz numeru klienta potrzebny jest też specjalny telekod. W sytuacji kiedy dostęp do internetowego serwisu będzie utrudniony, np. podczas wakacji, wcześniej warto go sprawdzić i zapamiętać.

2. Czy opłaty za operacje wykonane przez konsultanta i przez serwis automatyczny są jednakowe?

Nie. Za operacje wykonane automatycznie w serwisie telefonicznym są niższe, a za te z pomocą pracownika infolinii zapłacimy drożej.

Wydanie: 9226

Wydanie: 9226

Spis treści
Zamów abonament