Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Słabsze nastroje w reklamie

29 maja 2012 | Ekonomia
Polskę czekają spadki
źródło: Rzeczpospolita
Polskę czekają spadki

Światowy indeks optymizmu w reklamie niebezpiecznie obniżył się do neutralnego poziomu, a w Polsce kolejne domy mediowe prognozują spadki wydatków na reklamę w 2012 r.

Jeszcze w kwietniu indeks WARC, który pokazuje, czy firmy będą skłonne zwiększać wydatki na reklamę, sięgał 53,7 punktów. Ale ostatnie wyniki mówią już o 50,3 pkt. – Wynik powyżej 50 pkt oznacza nastroje pozytywne, a poniżej – negatywne – zaznaczają autorzy raportu. – W sytuacji, gdy strefa euro...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9244

Wydanie: 9244

Spis treści
Zamów abonament