Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Pasażerowie statków z lepszą ochroną

20 marca 2013 | Prawo | Łukasz Kuligowski
Dyrektor urzędu morskiego zajmie się skargą pasażera  na przewoźnika, który odrzucił reklamację
źródło: AFP
Dyrektor urzędu morskiego zajmie się skargą pasażera na przewoźnika, który odrzucił reklamację

Podróżny zyska prawo do rezygnacji z rejsu i zwrotu pieniędzy, gdy statek spóźni się półtorej godziny.

To jedna ze zmian, jakie przewiduje projekt zmian w ustawach dotyczących praw podróżujących drogą morską i drogą wodną śródlądową.  Przygotowało go Ministerstwo Transportu, a zmiany wczoraj zaakceptowała Rada Ministrów.

Zgodnie z  propozycjami   zwrot pieniędzy będzie należał się pasażerom także wtedy, gdy podróż została odwołana. Dlatego podróżni, którzy odstąpią od umowy i zażądają...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9491

Wydanie: 9491

Spis treści
Zamów abonament