Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Starlink spodziewa się małego wzrostu w reklamie

17 lutego 2014 | Ekonomia i Rozwój | Magdalena Lemańska
Wydatki na reklamę w mediach
źródło: Rzeczpospolita
Wydatki na reklamę w mediach

Zdaniem firmy wydatki na reklamę w Polsce wzrosną w tym roku o 0,5–0,9 proc. To oznacza, że mogą wynieść maksymalnie niecałe 7,06 mld zł.

Jak podaje dom mediowy Starlink, w 2013 r. reklamy skurczył się o 4,5 proc. wobec 2012 r., ubyło budżetów wartych niemal 328,5 mln zł.

– Wartość netto wydatków reklamowych w ubiegłym roku wyniosła ponad 6 mld 995 mln zł. Rozwój rynku reklamy zależy od dwóch rodzajów czynników, którymi są: kondycja gospodarki, w szczególności kilku kluczowych sektorów oraz sytuacja po stronie mediów. Pomimo oznak przyspieszenia wzrostu...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9766

Wydanie: 9766

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament