Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Radio odporne na rynkowe zawirowania

07 stycznia 2016 | Ekonomia
Rynek radiowy w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek radiowy w Polsce

Wydatki na reklamę w radiu będą w tym roku rosły szybciej niż cały rynek.

magdalena lemańska

– Radio to bardzo stabilne medium w kwestii podziału tortu reklamowego. Pozycja głównego gracza, czyli grupy RMF, wydaje się być niezagrożona. Radio Zet utrzymuje się na drugiej pozycji z lekkim spadkiem w słuchalności, który będzie musiało nadrobić, aby nie wpłynęło to negatywnie na przychody stacji – komentuje Joanna Kazak, partner i członek zarządu w domu mediowym Mindshare Polska.

Zmiany, które dotykają w ostatnich latach telewizję, wywołane z jednej strony zmieniającymi się przyzwyczajeniami widzów i ich zwrotem w kierunku internetu, z drugiej – rozwojem naziemnej telewizji cyfrowej, nie zachodzą w radiu. I to pomimo tego, że medium to także zyskało internetową konkurencję oraz nowe stacje nadawane w eterze cyfrowo. W przypadku cyfryzacji rozmach jest jednak dużo mniejszy, niż stało się to w telewizji, bo w projekcie uczestniczy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10337

Wydanie: 10337

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament