Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmowy turniej to sposób na promocję swoich usług

22 stycznia 2016 | Prawo

Spółka, która reklamuje swoją działalność na zawodach golfowych, może zaliczyć 
do podatkowych kosztów wydatki na ich organizację.

Dobra wiadomość dla przedsiębiorców próbujących łączyć biznes ze sportem. Fiskus zgodził się (choć dopiero po interwencji sądu) na rozliczenie w kosztach uzyskania przychodów wydatków na zawody, na których są promowane usługi organizatora.

O interpretację wystąpiła spółka, która zorganizowała turniej golfowy. Promowała na nim swoją markę i usługi. W czasie imprezy prezentowane było logo firmy, rozdawane były też...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10350

Wydanie: 10350

Spis treści
Zamów abonament