Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

To będzie dobry rok dla polskiego outdooru

08 lutego 2016 | Ekonomia
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce
źródło: Rzeczpospolita
Rynek reklamy zewnętrznej w Polsce

Wydatki firm na promocję na nośnikach zewnętrznych wzrosną 
według prognoz branży o 5 proc. To dwa razy szybciej niż w minionym roku.

magdalena lemańska

Na reklamy na billboardach i  cyfrowych nośnikach zewnętrznych oraz tych znajdujących się na i w środkach komunikacji w ubiegłym roku wydano 471,5 mln zł, czyli o 2,4 proc. więcej niż rok wcześniej – podliczyła Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej. W IV kwartale było to 132,3 mln zł, czyli tylko o 1 proc. więcej niż przed rokiem, choć pod koniec października mieliśmy w Polsce wybory parlamentarne, które historycznie prowadziły do wzrostu wydatków na reklamę zewnętrzną.

Wybory nie pomogły

W minionym roku było jednak inaczej. – Nie odnotowaliśmy znaczącego wpływu na wielkość sprzedaży w związku z dwukrotną kampanią wyborczą (przed wyborami prezydenckimi oraz parlamentarnymi) –...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10364

Wydanie: 10364

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament