Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sonda: Jak latem przyciągnąć klienta do galerii

15 lipca 2016 | Nieruchomości
Emilia Lange-Cichocka, IKEA Centres Poland, Port Łódź
źródło: materiały prasowe
Emilia Lange-Cichocka, IKEA Centres Poland, Port Łódź
Olga Jezierska, Atrium Poland Real Estate Management
źródło: materiały prasowe
Olga Jezierska, Atrium Poland Real Estate Management
Mariusz Majkowski, dział wynajmu powierzchni handlowych, CBRE
źródło: materiały prasowe
Mariusz Majkowski, dział wynajmu powierzchni handlowych, CBRE

Wakacje to trudniejszy czas dla handlu w centrach, m.in. ze względu na sezon urlopowy. Od wycieczek po galeriach odciąga klientów także ładna pogoda.

Emilia Lange-Cichocka, IKEA Centres Poland, Port Łódź

Wakacje to czas, kiedy można się spodziewać mniejszego ruchu w galeriach handlowych.

Sezon urlopowy nie musi się jednak wiązać ze spadkiem obrotów najemców. Wszystko zależy od oferty. Port Łódź jako centrum rodzinne szczególny nacisk kładzie na propozycje dla dzieci. W tym roku zapraszamy do dmuchanego smoczego zamku, specjalnego domku zabaw oraz ogromnej piaskownicy.

Mamy także bezpłatną salę do zabaw dla dzieci.

Wielkim sukcesem okazała się strefa zorganizowana z myślą o kibicach piłki nożnej na Euro 2016. Na patio pojawił się ogromny telebim, a w strefie restauracyjnej telewizory. W Porcie Łódź już po raz...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10497

Wydanie: 10497

Spis treści
Zamów abonament