Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Geograficzne podziały liczą się coraz mniej

24 października 2016 | Polska Europa Świat
źródło: materiały prasowe
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa | Małgorzata Bonikowska, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych

Rz: Dlaczego polskie firmy szukają nowych rynków poza Europą?

Małgorzata Bonikowska: Gdyby rynek krajowy i europejski wystarczyły, aby się rozwijać, pewnie przedsiębiorcy nie ryzykowaliby działalności gdzie indziej. Ale rynek krajowy jest już mocno nasycony, a rynek europejski, zwłaszcza strefa euro, generalnie przeżywa kryzys. Dlatego koniecznym staje się szukanie możliwości wyjścia z produktami i usługami dalej. Nie można stać w miejscu, biznes rozwija się wtedy, gdy zwiększa się sprzedaż i liczbę klientów.

Jak duża część przedsiębiorców decyduje się na taką ekspansję?

W zasadzie każda polska firma, której powiodło się w kraju,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Wydanie: 10582

Wydanie: 10582

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament