Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chwesiuk: Jak reklamować

02 stycznia 2017 | Ekonomia

Co ma zrobić ten, kto zapłacił za imprezę sylwestrową i nie dostał wszystkiego, co miało być w cenie – o to Anna Wojda pytała w piątkowym programie #RZECZoPRAWIE Katarzynę Chwesiuk, prawniczkę z Federacji Konsumentów.

Często tak się zdarza, że uczestnicy imprez nie są zadowoleni z usług, za które zapłacili, np. muzyka była inna, niż zapewniano, albo zabrakło napojów lub jedzenia i trzeba było dodatkowo za nie płacić. – W takim wypadku trzeba złożyć reklamację do organizatora imprezy. Jeśli płaciliśmy dodatkowo za zapewnione w ofercie usługi, to organizator musi naprawić szkodę, czyli zwrócić poniesione koszty – mówiła Chwesiuk. – Organizator nie może się uchylać od odpowiedzialności i powoływać się na podwykonawców, np. firmę kateringową. To on jest odpowiedzialny za działania i zaniechania swoich kontrahentów. —j.k.

Wydanie: 10639

Wydanie: 10639

Spis treści
Zamów abonament