Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Promocje tak, ale w sklepie, a nie w sieci

15 lutego 2017 | Ekonomia
Promocje to nadal skuteczny magnes na klientów. Jednak nie dla wszystkich rodzajów sklepów
źródło: Rzeczpospolita
Promocje to nadal skuteczny magnes na klientów. Jednak nie dla wszystkich rodzajów sklepów

Wyprzedaże to wciąż najpopularniejszy rodzaj promocji, z jakich korzystają klienci. Akcje internetowe, takie jak czarny piątek, dopiero się przebijają. piotr mazurkiewicz

Z raportu firmy KPMG wynika, że 70 proc. Polaków robi promocyjne zakupy w sklepach stacjonarnych. Z kolei osoby nawet kupujące w internecie, w okresach promocyjnych rzadziej korzystają z tej formy.

– Niska popularność akcji promocyjnych takich jak czarny piątek i cyfrowy poniedziałek wynika częściowo z ich ograniczonej skali. Wielu sprzedawców obejmowało przeceną jedynie wybrane produkty, a sam rabat rzadko przekraczał 50 proc. – mówi Jan Karasek, partner w dziale usług doradczych w...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10676

Wydanie: 10676

Spis treści
Zamów abonament