Dużo reklamy, mało skuteczności
Przedsiębiorcy coraz częściej stawiają na informacje w sieci. Ta powinna być jednak dopasowana do preferencji i zainteresowań internautów. Liczba blokujących takie przekazy, może wskazywać na to, że tak nie jest.
Najnowsze badania Głównego Urzędu Statystycznego „Wykorzystanie technologii informacyjno-(tele)komunikacyjnych w przedsiębiorstwach i gospodarstwach domowych w 2016 roku" wyraźnie pokazują, że firmy są coraz bardziej zaprzyjaźnione z komputerami, Internetem i generalnie technologiami z tym związanymi. Warto przytoczyć jego wyniki, szczególnie pod kątem wykorzystania Internetu jako medium do informowania o produktach i usługach oraz źródle pozyskiwania nowych klientów.
Jak wynika z badania, w grupie małych, średnich i dużych przedsiębiorców (95,9 tys. badanych firm).
Uwaga! Badanie nie uwzględnia mikroprzedsiębiorców) 93,7 proc. z nich zadeklarowało dostęp do Internetu. Udział ten rośnie wraz z wielkością przedsiębiorstwa i wynosi od 92,5 proc. dla małych firm, poprzez 98,8 proc. dla średnich, do 99,7 proc. dla dużych podmiotów....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta