Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polacy nie lubią oglądać reklam w internecie

11 maja 2017 | Ekonomia
Popularność programów do blokowania reklam
źródło: Rzeczpospolita
Popularność programów do blokowania reklam

Polska znów znalazła się na czele krajów, w których internauci najchętniej blokują reklamy specjalnymi programami.

magdalena lemańska

W rankingu firmy OnAudience zajmujemy pierwsze miejsce na świecie pod względem odsetka odsłon internetowych, które są realizowane z komputerów z włączonym oprogramowaniem blokującym reklamy. W Polsce wynosi on ponad 42 proc.

Problem nie maleje

W najnowszej edycji raportu firmy PageFair, która sprawdza, jaka część internautów blokuje reklamy w sieci, także zajmujemy wysokie, bo czwarte, miejsce (robi to 33 proc. internautów). Wyprzedzają nas tylko Indonezyjczycy, Grecy i Irlandczycy...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10746

Wydanie: 10746

Spis treści

Rozmowy czwartkowe

Zamów abonament