O miejskiej awarii poinformują za pomocą smartfona
Informacje o planowanych wyłączeniach sieci wodociągowej, awariach, ale też cennik usług czy dane o jakości wody w trójmiejskich kąpieliskach można znaleźć w uruchomionej właśnie aplikacji.
W lipcu uruchomiła ją firma Saur Neptun Gdańsk. – Dzięki niej nasi klienci na bieżąco będą informowani o naszych aktywnościach – mówi Magdalena Rusakiewicz, rzecznik prasowy spółki.
SNG ma kilka kanałów kontaktu z klientami, jak Biuro Obsługi Klienta, eBOK, infolinia, telefony alarmowe, Facebook czy Twitter. Jednak w lipcu firma postanowiła uruchomić kolejny: aplikację „SNG Twoje wodociągi".
– Bardzo zależy nam na szybkich i skutecznych kontaktach z klientami, a dzięki stworzeniu specjalnej aplikacji na urządzenia mobilne będą oni mieli taką możliwość 24 godziny na dobę przez cały tydzień – tłumaczy Magdalena Rusakiewicz. W aplikacji użytkownicy znajdą takie działy, jak najważniejsze wydarzenia związane z SNG, występujące awarie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta