Odwrót od płatnej TV, na razie w USA
Płatne telewizje za oceanem mogły po raz pierwszy w historii stracić w ciągu kwartału milion klientów – szacują analitycy. W tym samym czasie sukcesy święci Netflix. W Polsce te trendy zarysowują się znacznie słabiej.
magdalena lemańska
Po słabym I kwartale, który amerykańskie płatne telewizje zamknęły spadkiem liczby klientów o ok. 800 tys., kolejny mógł przynieść jeszcze większe spadki – podaje amerykańska firma analityczna Ooyala. Vijay Jayant, analityk firmy doradczej Evercore, szacuje ubytek na ok. 1 mln, a przywołany przez Ooyala Marci Ryvicker, analityk z Wells Fargo – nawet na 1,28 mln.
Koncern AT&T już poinformował, że w II kwartale jego usługi tradycyjnej płatnej telewizji (platforma satelitarna DirecTV i kablówka U-Verse) straciły łącznie 351 tys. klientów i nie była tego ubytku w stanie nadrobić internetowa DirecTV Now. Mniejszy odpływ klientów był widoczny w konkurencyjnym Comcaście, gdzie w II kwartale liczba abonentów zmniejszyła się o 34 tys., a...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta