Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sztuczna inteligencja wybierze ci burgera

02 kwietnia 2019 | Rzeczpospolita Cyfrowa | Wojciech Sarnowski

Najbardziej znana sieć restauracji fast food 
ma być jak Amazon. Właśnie ogłosiła 
największą transakcję 
od 20 lat.

 

To zakup za 300 mln dolarów firmy Dynamic Yield, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do tworzenia rozwiązań poprawiających zadowolenie klientów.

Gastronomiczny koncern prowadzi modernizację swojej sieci. Najnowsza inwestycja będzie się skupiała na unowocześnianiu obsługi klientów korzystających z oferty dla kierowców McDrive.

Firma Dynamic Yield ma za zadanie stworzenie cyfrowego, interaktywnego menu opartego na sztucznej inteligencji. Dostosuje ona dania do takich czynników, jak pora dnia, aktualne oblężenie restauracji czy nawet pogoda panująca na zewnątrz. Nowy system ma też pomóc fast foodom w usprawnianiu zamawiania posiłków przez kierowców i rozładować korki przy restauracjach w godzinach szczytu.

W wideo skierowanym do pracowników dyrektor generalny McDonald's Steve Easterbrook porównuje posunięcie giganta do tego, jak obecnie działają strony np. Amazona czy Walmartu, które po dodaniu do koszyka sugerują zakup pokrewnych produktów.

Wydanie: 11321

Wydanie: 11321

Spis treści
Zamów abonament