Spółka z Brzeska zaczyna walkę o rynek
Mariola O-kocim spojrzeniu
Spółka z Brzeska zaczyna walkę o rynek
Okocim zakończył już większość planowanych inwestycji i teraz zamierza przeznaczać spore pieniądze na zaniedbywany przez siebie przez ostatnie trzy lata marketing i kampanię reklamową. Trwającą do 30 września kampanie reklamową przygotowano wspólnie ze znaną agencją reklamową Grey. Ponieważ Grey pracuje także dla browaru Heveliusz, spółka zrezygnowała z jej usług.
Trzy lata temu przed browarem w Okocimu ustawiały się kolejki samochodów po piwo. Popyt był tak duży, że praktycznie nikt nie myślał o marketingu i dbaniu o to, żeby piwosze pamiętali, że Okocim produkuje piwo. Firma inwestowała z myślą o zwiększaniu produkcji i zmniejszeniu kosztówi. Wydała na ten cel 253 mld zł, z czego spora część pochodziła z kredytów. Odsetki od kredytów pochłonęły w ub. r. 46 mld zł. Teraz browar może wyprodukować 1, 7 mln hektolitrów piwa rocznie i 600 tys. hektolitrów napojów bezalkoholowych.
Konkurencja nie śpi
W 1992 r. Okocim wyprodukował 1 mln 258, 1 tys. hektolitrów piwa. Jednak już w ubiegłym roku produkcja spadła do 882 tys. hl, a w I kwartale 1994 r. 132 tys. hl, czyli o 1/ 3 mniej niż w tym samym okresie ub. r. Okazało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta