Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Spółka z Brzeska zaczyna walkę o rynek

20 lipca 1994 | Ekonomia | TŚ

Mariola O-kocim spojrzeniu

Spółka z Brzeska zaczyna walkę o rynek

Okocim zakończył już większość planowanych inwestycji i teraz zamierza przeznaczać spore pieniądze na zaniedbywany przez siebie przez ostatnie trzy lata marketing i kampanię reklamową. Trwającą do 30 września kampanie reklamową przygotowano wspólnie ze znaną agencją reklamową Grey. Ponieważ Grey pracuje także dla browaru Heveliusz, spółka zrezygnowała z jej usług.

Trzy lata temu przed browarem w Okocimu ustawiały się kolejki samochodów po piwo. Popyt był tak duży, że praktycznie nikt nie myślał o marketingu i dbaniu o to, żeby piwosze pamiętali, że Okocim produkuje piwo. Firma inwestowała z myślą o zwiększaniu produkcji i zmniejszeniu kosztówi. Wydała na ten cel 253 mld zł, z czego spora część pochodziła z kredytów. Odsetki od kredytów pochłonęły w ub. r. 46 mld zł. Teraz browar może wyprodukować 1, 7 mln hektolitrów piwa rocznie i 600 tys. hektolitrów napojów bezalkoholowych.

Konkurencja nie śpi

W 1992 r. Okocim wyprodukował 1 mln 258, 1 tys. hektolitrów piwa. Jednak już w ubiegłym roku produkcja spadła do 882 tys. hl, a w I kwartale 1994 r. 132 tys. hl, czyli o 1/ 3 mniej niż w tym samym okresie ub. r. Okazało...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Wykup dostęp do pełnego Archiwum na 120 minut.

wyślij SMS o treści RP.ARCHIWUM na 7936
(koszt: 9 zł + VAT)

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 222

Spis treści

Wyślij SMS o treści

RP.ARCHIWUM na 7936

i wykup dostęp do pełnego Archiwum
na 120 minut (koszt: 9zł + VAT)

lub

Zamów abonament