Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Korporacje, przedsiębiorstwa

26 marca 1999 | Ekonomia | PR

Korporacje, przedsiębiorstwa

Railtrack Plc. , sprywatyzowany właściciel brytyjskiej infrastruktury kolejowej, przedstawił nowy program inwestycyjny, zakładający wydatek 27, 1 mld GBP (40, 4 mld EUR, 44, 2 mld USD) w ciągu 10 lat. Firmie zarzucano, że nie czyni dostatecznie dużo w celu poprawy stanu torowisk i stacji kolejowych; rząd, jednostka nadrzędna i przewoźnicy domagali się zmiany poprzedniego programu wydatków 17 mld GBP przedstawionego w ub. r. jako zbyt skromnego i ogólnikowego. Teraz Railtrack podkreślił, że nowy program oznacza znaczne zwiększenie nakładów inwestycyjnych, a było to możliwe dzięki włączeniu sumy 16, 4 mld funtów zwykłych wydatków na utrzymanie sprawności sprzętu i wymiany na nowy. Budżet na to zostanie zwiększony o 3 mld GBP. Dodatkowy miliard będzie przeznaczony na rozładowanie "wąskich gardeł" i wprowadzenie szybszych składów na trasie Londyn-Edynburg, aby skrócić czas podróży z 250 do 210 minut. Kolejne 2, 5 mld GBP będzie wydane na poprawę połączeń z lotniskami Stansted, w Manchesterze i Birmingham, zwiększenie przewozów frachtu i przebudowę stacji. Operator dodał, że zamierza sam ponieść większość niezbędnych nakładów (pokryje 13, 5 mld GBP) , ale w niektórych projektach zamierza...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 1656

Spis treści

Ekonomia

Agenda 2000 otwiera drogę powiększenia UE
Amerykańskispokój
Ani takie zacofane, ani takie mocne
Bez nadziei na dywidendę
Bezpieczna żywność
Bliżsi przyrody
Burzliwa debata
Co drugi Polak nie oszczędza
Czarne chmury na horyzoncie
Czekanie na inwestora
Dobra pierwsza cena
Duże zdobywają rynek
Era i Plus gotowe złamać prawo
Finanse na świecie
Finanse w kraju
Firmy na parkiecie
Firmy obawiają się sankcji
Giełdy samochodowe
Giełdy towarowe
Gospodarka na świecie
Gospodarka w kraju
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Informacje
Kolejna runda w Moskwie
Komentarze giełdowe
Konieczne zezwolenie KPWiG
Korporacja prezentuje doroczny raport
Korporacje, przedsiębiorstwa
Kwestia ekonomiczna, społeczna i polityczna
Lokomotywa słabiej ciągnie
Najpierw wymieni zarząd
Najprościej w banku
Największa przeszkoda
Naprawianie rynku
Nieskuteczny amortyzator
Perspektywy spółdzielczości
Pierwszy elektrowóz w październiku
Pismo nie załatwiło sprawy
Plan alternatywny
Polacy widzą, że jest źle
Politycy obiecują rolnikom
Potrzebne jasne reguły gry
Ropa już nie drożeje
Sojusz Renault - Nissan w sobotę
Sprostowanie
Sprzężenie zwrotne
W Monitorze Sądowym i Gospodarczym
W Turku znów negocjują
Walne rozstrzygnie o przyszłości
Wystarczyłoby siedemset tysięcy gospodarstw
Wyższe ceny benzyny
Wzmocnienie złotego
Zawężone horyzonty
Zdarzają się nadwyżki
Średnio po 2675 zł na osobę
Zamów abonament