Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

O sukcesie decydują silne marki

02 listopada 2000 | Ekonomia | AB

Rozmowa

John E. Pepper, prezes Procter & Gamble

O sukcesie decydują silne marki

- Jaka jest recepta na osiągnięcie sukcesu przez globalną firmę?

- W naszej branży to zbudowanie naprawdę globalnych marek. Marki lokalne też są ważne, ale to, czego potrzeba, to produkt znany na całym świecie. Trzeba również być liderem w swej kategorii. Konsumenci nigdy wcześniej nie mieli takiego wyboru jak teraz.

- To chyba nie wszystko...

- Musimy zrozumieć, czego chcą konsumenci, mieć coraz nowocześniejszą technologię i być znacznie bardziej efektywni w kosztach. Teraz dostęp do nowoczesnych technologii jest o wiele łatwiejszy niż kiedykolwiek przedtem - korzystają z nich również producenci wyrobów nie należących do czołowych marek, także detaliści, którzy coraz częściej sprzedają towary pod własną marką. To oznacza, że nie możemy sobie pozwolić na znaczne różnice cenowe między naszymi markowymi produktami a wyrobami innych firm. Ważne jest też kwestia zdobycia odpowiednich ludzi. Jeśli firma tego nie potrafi zrobić, nie ma odpowiedniej kultury atrakcyjnej dla pracowników, nie będzie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2154

Spis treści

Regiony Polski - Mazowieckie

Zamów abonament