Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Klienci biur matrymonialnych

24 stycznia 2001 | Regiony Polski - Łódzkie | NG

Klienci biur matrymonialnych

Z sondażu przeprowadzonego w kilkunastu biurach pośrednictwa matrymonialnego w Łodzi wynika, że obecnie najczęstszymi klientami tych agencji są kobiety po czterdziestce oraz młodzi dwudziestokilkoletni mężczyźni.

Takie dojrzałe klientki szukają partnerów w swoim wieku, wykształconych i niezależnych, młodzi klienci oczekują ofert starszych od siebie kobiet, mogących pełnić rolę sponsorek. Prawie zupełnie znikło zainteresowanie pań ofertami z zagranicy, które jeszcze kilka lat temu należały do szczególnie atrakcyjnych - informują "Wiadomości Dnia-Dziennik Łódzki".

G.R.

Brak okładki

Wydanie: 2221

Spis treści
Zamów abonament