Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Przegapili okazję, ale nie są idiotami

25 marca 2002 | Prawo | NM

Żądają 20 tys. zł za reklamę

Przegapili okazję, ale nie są idiotami

Zarząd jednej z krakowskich fundacji pozwał firmę Media Markt za reklamówkę "Tylko idiota przegapi taką okazję" promującą ofertę sklepu. Autorzy pozwu twierdzą, że nie korzystali i nie zamierzają korzystać z propozycji pozwanych.

Autorzy pozwu czują się oburzeni i obrażeni. Zażądali 20 tys. zł. Tłumaczą, że do fundacji wysłano reklamówkę promującą towary otwieranego w Krakowie sklepu sieci Media Markt.

Do zakupów zachęcało hasło "Tylko idiota przegapi taką okazję". Adresaci nie czują się idiotami, pomimo że przegapili okazję, nie korzystając z oferty Media Markt, podnosi powód. Jego zdaniem treść reklamy graniczy z szantażem i ma na celu obrażenie godności osobistej zarządu.

Media Markt zastanawia się nad odpowiedzią na pozew. Przedstawiciele firmy zapewniają, że nie chcieli nikogo obrazić. - Nie było takiego zamiaru - przekonuje Maciej Augustynek, dyrektor krakowskiego sklepu Media Markt. M.KUC.

Brak okładki

Wydanie: 2578

Spis treści
Zamów abonament