Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wierność jednej firmie

30 grudnia 2002 | Publicystyka, Opinie | TŚ

Z doświadczeń Grzegorza Podgórskiego wynika, że szybka kariera zawodowa nie musi oznaczać częstych zmian pracodawcy

Wierność jednej firmie

Kariera zawodowa Grzegorza Podgórskiego, dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Motorola Polska, przeczy obiegowej tezie, że w ostatnich latach dobry menedżer nie pracował zbyt długo w jednej firmie. Dla 32-letniego Podgórskiego Motorola jest pierwszym pracodawcą; pracuje w niej ósmy rok.

- Skąd ta wierność Motoroli? Żadna firma zajmująca się rekrutacją nie dzwoniła i nie proponowała panu zmiany pracy?

- Oczywiście, że dzwonili i dzwonią, ale stąd ludzie rzadko odchodzą, a poza tym z natury jestem wierny - tak brzmiała pierwsza odpowiedź Podgórskiego. - A mówiąc poważnie, Motorola to firma przyjazna, która bardzo dba o pracowników - mówi. - Nie czułem tu nigdy złej rywalizacji. Tu nie ma toksyczności.

Lubię widzieć efekty

W jego opowieści Motorola jawi się jako firma, w której "każdy ma niemal nieograniczone możliwości rozwoju". - Ludzie zmieniają działy i kraje. W intranecie są ogłoszenia o pracy dla zatrudnionych w Motoroli. Każdy może coś wybrać - mówi dodając, że z jego punktu widzenia zaletą jest też stabilność personelu. -...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2810

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Wojna z terroryzmem

Nauka i Technika

Wyprawa na K2

Zamów abonament