Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Billboardy w ludzkiej skórze

28 lutego 2003 | Publicystyka, Opinie | NI
źródło: Nieznane

Wielka Brytania

Billboardy w ludzkiej skórze

Czyżby przyszedł zmierzch tradycyjnej reklamy? Brytyjska stacja telewizyjna CNX umieściła swoje logo na... studenckich czołach (na zdjęciu). To sposób nie tylko reklamowania stacji, ale i wspomagania biednych żaków. Cunning Stunt - agencja, która wymyśliła kampanię, za każdą godzinę paradowania po ulicach płaci żywym billboardom 4,30 funtów (6,30 euro). Kampania toczy się w Londynie, Leeds, Glasgow i Cardiff. - Nie jest to poważny nośnik reklamowy. Chociażby z tego powodu, że niewiele można na nim umieścić - w ten sposób studenckie czoła ocenia Paweł Kastory, prezes Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce. - Traktowałbym to raczej w kategoriach ciekawostki niż poważnego zjawiska. W związku z tym zaś, że "czołowa reklama" wymaga dodatkowych środków, Kastory nie wróży jej wielkiej przyszłości. Pozostaje z ulgą odetchnąć. I.R.

Brak okładki

Wydanie: 2861

Spis treści

Wyprawa na K2

Dobre, lepsze, najlepsze

Zamów abonament