Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Musimy mieć sukces

06 maja 2004 | Ekonomia | BS

ROZMOWA NA GORĄCO

Sławomir Golonka, wiceprezes zarządu i szefem do spraw marketingu PKN Orlen.

Musimy mieć sukces

Polskie firmy nie są w Czechach widoczne. Często na ich ocenę mają wpływ stereotypy w myśleniu o Polakach. Jak PKN Orlen zamierza się Czechom przedstawić i zdobyć tutejszy rynek?

Pomysł na Czechy jest elementem szerszej koncepcji Orlenu. Prowadzimy pracę w dwóch kierunkach. Nie można bowiem przeprowadzić restrukturyzacji wewnętrznej firmy, jeśli równocześnie nie przedstawi się wizji jej rozwoju. Zarząd koncernu przyjął strategię równoległych posunięć wewnątrz firmy i na zewnątrz. Posunięcia wewnętrzne to przede wszystkim zarządzanie wartością firmy przy użyciu najnowocześniejszych technik; to konieczność odpowiedzi na pytanie: co naprawdę jest w firmie cenne, co pomaga w jej...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3219

Spis treści
Zamów abonament