Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Żeby sprzedać, trzeba się pokazać

08 października 2004 | Ekonomia | AS
źródło: Nieznane

Coraz więcej firm chce wystawiać swoje wyroby na targach

Żeby sprzedać, trzeba się pokazać

W tym roku rynek targowy w Polsce wyraźnie się ożywił. Zwiększyła się liczba firm, które biorą udział w wystawach. Ekspozycje są coraz większe. To efekt wzrostu gospodarczego, lepszej koniunktury w przemyśle, wejścia Polski UE - twierdzą analitycy

W latach 90. Polska była targowym potentatem. Organizowano wówczas rocznie blisko 300 imprez targowych, prawie tyle, co w silnych gospodarczo Niemczech. Przygotowywaniem targów zajmowało się około 40 wyspecjalizowanych firm.

Skutki kryzysu

Kryzys w polskiej gospodarce osłabił w ostatnich latach rynek targowy. Gdy przedsiębiorstwom zaczęło brakować pieniędzy, obcinały przede wszystkim wydatki na reklamę, marketing i rezygnowały z prezentacji oferty na targach. Według danych Polskiej Korporacji Targowej, kilkanaście firm organizujących targi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3351

Spis treści

Poradniki Rzeczpospolitej

Zamów abonament