Zmiany w "Warsaw Business Journal"
Od 25 kwietnia anglojęzyczny tygodnik "The Warsaw Business Journal" zmienia papier na gazetowy, poszerza dystrybucję i zwiększa o połowę nakład - do 15 tys. egz. Odświeży też szatę graficzną. Pismo, kierowane dotychczas do zagranicznych biznesmenów mieszkających w Polsce, było dostępne głównie w Warszawie. Teraz jego wydawca, spółka Valkea Media, rozwinie dystrybucję w całym kraju. - Chcemy dotrzeć do wszystkich biznesmenów, którzy przyjeżdżają do Polski. To ok. 1,2 mln osób rocznie - mówi Eliza Durka, redaktor naczelna tygodnika. Esko Kilpinen, prezes i właściciel Valkea Media, zapowiada, że następnym krokiem będzie wzrost nakładu do 20 tys. egz. W 2004 r. średnia sprzedaż wyniosła 2 tys. egz. Wkrótce powinna wzrosnąć o 30-40 proc. Przychody Valkea Media, które w 2004 r. przekroczyły 7 mln zł, w tym roku mają sięgnąć 10 mln zł.
a.b.