Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak się zaprezentujesz, tak cię zapamiętają

15 lipca 2005 | Dobra firma | JD

KIEDY I KOMU OPŁACA SIĘ WZIĄĆ UDZIAŁ W TARGACH Jak się zaprezentujesz, tak cię zapamiętają Udział firmy w targach to spory wydatek i inwestycja na lata. Kiedy ma sens? Skąd wiadomo, że firma jest do tego gotowa? Jak sprawić, by był to sukces, a nie porażka?

Sposobów dotarcia do klientów, odbiorców, partnerów i poinformowania ich o istnieniu firmy jest wiele: ulotki, poczta, reklama, Internet, telefon, wizyty osobiste. Ale spotkać się twarzą w twarz z wieloma klientami, porozmawiać z nimi, zapytać o ocenę swoich produktów lub usług, czyli zobaczyć własną firmę oczami klienta i z jego perspektywy - jest możliwe tylko na targach. I temu głównie one dziś służą.

- W ich trakcie coraz rzadziej dochodzi do podpisania kontraktów. Nie ma na to czasu. Trwają kilka dni, tydzień, a kontrakty negocjuje się długo - mówi Maciej Chylak, dyrektor firmy doradczej Doramm Expo z Warszawy, przedstawiciel Messe Berlin (Targi Berlińskie). - Na targach liczy się dziś co innego - kontakty, jakie udało się nawiązać z dystrybutorami, odbiorcami, dostawcami, partnerami. Ale udział w targach może być też potraktowany jako reklama firmy, okazja do zaprezentowania się. Od reklamy sensu stricte ta forma różni się tym, że produkt można obejrzeć, dotknąć, porównać z innymi. Wystąpienie na targach to także potwierdzenie, podkreślenie istnienia firmy na rynku.

Na świecie doceniono...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3585

Spis treści

Ekonomia

Amerykańska flota skytrucków
Antybombowy parasol z Netline
Apple: sukces iPoda
Architekci pod lupą
Arysta pod wspólnym szyldem
Brak zgody dla szefów PTR
Bruksela: cięcia w budżecie
Chiny: rosną rezerwy
Citigroup bez Willumstada
Coraz większe wpływy Kremla
Cyna przyprawia o zawrót głowy
Członkowie RPP o stopach
Dolar traci do euro
Duża szansa dla polskich producentów
Dwa wodowania
EBC wierzy w ożywienie
Energopol w porcie NATO
Ergis: certyfikaty za 1,3 mln zł
Expolco w grupie Pekaesu
Firmy nie chcą brać kredytów
Fitch o Millennium
Gazprom jest najlepszym partnerem
ING BSK: inwestor doradzi
Inflacja w lipcu
Jelfa: w lipcu krótka lista
Komentarz giełdowy
Komisja o funduszach
Kontrakty Transsystemu
Korekta prognoz finansowych
Kredyty dla ubogich
Kuszenie klientów
Kłótnia o odwierty
Lego bez parków
Lepiej wszystkim niż wybranym
Liderzy bez zmian
Miliard złotych na modernizację kolei
Mobiltel dla Austriaków
Nadzieja w Donbasie
Najwięcej zyskali Polacy
Niepamięć prawie absolutna
Nowe wnioski do dziś
Papiery drożeją dzięki tańszej ropie
Pierwsze notowanie od razu z zyskiem
Plany szefa Toyoty
Polacy najlepsi w regionie
Poskarżą się w Brukseli na polski rząd
Poszukiwanie nowych rynków
Prognozy dla Unii
Protesty przeciwko francuskim firmom
Protesty ze świątecznym przyjęciem w tle
Ramowa oferta odrzucona
Resort polityki społecznej poprawił projekt
Rozmowy z CEZ o kopalni
SAIC z Fordem do Rovera
SPÓŁKI GIEŁDOWE
Seria rekordów indeksów trwa
Shell musi płacić
Skuteczny sposób na mniejsze bezrobocie
Sprzedaż większa, niż oczekiwano
Stabilne kursy złotego i obligacji
Szybszy rozwój po cięciach
Słowacy mają problem z pakietem pomocy
UOKiK bada połączenie
USA: niższy deficyt
VW: następca Hartza
Vitkovice dla Rosjan
Wincanton w Sosnowcu
Więcej maszyn i nieruchomości
Większy dług Mostostalu Zabrze
WorldCom: emerytura w więzieniu
Wspólna polityka rolna jednak się zmienia
Wydarzenia dnia
Zdaniem kontrolerów za tanio
Żywność coraz tańsza
Zamów abonament