Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na reklamy jesteśmy skazani, a na teatr nie

16 listopada 2006 | Piąta Aleja | ma.s.
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

ROZMOWA Z Iwo Zaniewskim, twórcą reklam, rozmawia Małgorzata Subotić Na reklamy jesteśmy skazani, a na teatr nie Najbardziej znane są jego reklamy dla operatora komórkowego Plus z udziałem kabaretu Mumio. To tam pojawiło się słynne już kopytko

Rz: Nazwa waszej firmy wprowadza trochę chaosu. Nazywacie się PZL - co kojarzy się z Polskimi Zakładami Lotniczymi. Po co wprowadzać niewłaściwe skojarzenie?

Iwo Zaniewski: Formalnie skrót nazwy pochodzi od Przybora Zaniewski Limited. Ale skojarzenie z zakładami lotniczymi jest celowe.

Jak to?

Dużo osób z naszej firmy ma miłe skojarzenia z lotnictwem. Ja bardzo lubię latać. Koledzy przynieśli nawet do naszej siedziby kilka śmigieł samolotowych. Jak tylko mogę, korzystam z różnych dziwnych urządzeń latających.

To na czym pan lata?

Na dwumiejscowej lotni z silnikiem. Dzięki temu mogę zabrać pasażera i rozmawiać o widokach.

Długo się pan uczył?

Latania? Tak dawno zacząłem, że już nie pamiętam. Pierwszy raz oderwałem się od ziemi ćwierć wieku temu. Było to niezwykłe przeżycie. Ówczesny sprzęt był strasznie ciężki, niewygodny i groźnie wyglądający. Konstrukcja, z którą trzeba było się rozpędzić ze wzgórza, ważyła ponad 40 kilogramów.

Na większych maszynach pan nie latał?

Trochę latałem na samolocie Cesna. Uczyłem się z instruktorem, który strasznie na mnie krzyczał. Jak się...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3993

Spis treści

Ekonomia

Atlas sprzedaje fabrykę
Baryłka ropy poniżej 60 dolarów
Belvedere: Poprawa po kupnie firmy
Bruksela zachęca nas do reform
Cytat dnia
Dobre prognozy ComArchu
Dodatkowe kompetencje dla rządu
Dziś GPW, potem Nasdaq
Ergis odkupuje akcje od pracowników
Giełda zaprasza zagraniczne spółki
Google: odpis na procesy
Gospodarka w kraju i na świecie
Grupa PZU silna polisami na życie
Impel deweloperem
InPost wchodzi na rynek listów
Kaspijska ropa dla polskich rafinerii
Komentarz giełdowy
Korona pomogła złotemu
Microsoft: dokumenty albo grzywna
Millennium wprowadzi pięć spółek na giełdę
Najwięcej klientów pozyskują duże OFE
Nie będzie jednego dużego europejskiego rynku
Nowa metoda produkcji paliwa ekologicznego
Nowe dekodery Cyfrowego Polsatu
Oferta lotniczej fuzji w USA
Operator wciąż na minusie
PLL LOT: NOWY PREZES W KONKURSIE
Pekao SA wchłonie najstarsze placówki
Polscy klienci ciągną w górę wyniki H & M
Profesjonalnie i za rozsądną cenę
Programy Canal+ w wysokiej rozdzielczości
RZĄD WYDAJE MNIEJ, NIŻ ZAKŁADAŁ
Redan inwestuje w małych miastach
Rosjanie wytaczają nowe działa w politycznej wojnie z Polską
Rząd wspiera szkolenia Seata
Silniejsza korekta w Warszawie
Spółki giełdowe
Stopy pozostaną w tym roku bez zmian
SŁOWACKA GOSPODARKA SIĘ ROZPĘDZA
Tańsza ropa, mniejszy zysk
Trwa boom na kanały tematyczne
Trzecia zmiana w zarządzie BPH
Usługi w Europie prawie uwolnione
Ułatwienia nie tylko dla hydraulika
Vodafone w Warszawie?
WIG20 stracił ponad dwa procent
Wydarzenia dnia
Zgoda na fuzję Suez-Gaz de France
Zyski rosły dzięki kredytom
Zamów abonament