Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mirosław Górski

23 stycznia 2007 | Moje Auto | RP
źródło: Nieznane

Książka Mirosław Górski "Historia konstrukcji samochodów FSO 1951 - 2006"

Recenzja Po raz pierwszy w 55-letniej historii FSO auta skonstruowane i budowane w tej fabryce opisał konstruktor. Mirosław Górski związany jest z zakładem od lat pięćdziesiątych. Jego pierwszym zadaniem było stworzenie podwozi żuka i nysy, a ostatnim kierowanie zespołem projektującym warsa, który jednak nie doczekał się seryjnej produkcji. Nie są to niestety wspomnienia, tylko encyklopedyczny spis konstrukcji fabryki z rozszerzonym opisem budowy samochodów, podanymi autorami konstrukcji i pomysłodawcami nazw kolejnych modeli. Zamieszczono sporo zdjęć prototypowych i koncepcyjnych samochodów FSO oraz - co jest ważną nowością - pracowników działu konstrukcyjnego. Całość uzupełnia lista konstruktorów zajmujących najważniejsze stanowiska w dziale badawczo-rozwojowym. Mimo że niektóre informacje są zbyt lakoniczne, książka jest godna polecenia.

rp
Brak okładki

Wydanie: 4048

Spis treści

Ekonomia

Ambitne plany Gadu-Gadu
BA: jednak strajk
Białoruś uprzykrza życie rosyjskim spedytorom
Brazylia przyśpiesza ekspansję w Polsce
Będzie walka o opłaty od transakcji kartami
Cytat dnia
EFG: bank tak, ubezpieczenia nie
Ergis: nowe przejęcie
Fitch umacnia złotówkę
Ford traci na podróbkach
Francuzi składają propozycję, Niemcy łapią wiatr w żagle
Fuzja w Lafarge
Giełdy
Gino Rossi - lepiej niż w prognozach
Hodowla coraz mniej opłacalna
Inflacja wciąż na niskim poziomie
LPR nie chce nikogo zmuszać do OFE
Lepsze oceny ING i BOŚ
Liderzy kredytów samochodowych
Lista inwestycji w Polsce wschodniej w przyszłym tygodniu
Minister Ziobro zbada finanse Eureko
Minister gospodarki chce usunąć firmom kłody spod nóg
Motorola: złe wyniki i redukcja
Nerwowy poniedziałek na parkiecie
Niemcy: dlaczego drożeje energia
Nocne wybory prezesa linii lotniczych
Nowy Jork straci pozycję lidera
Obniżka w PZ Cussons Polska
Obroty napędza perspektywa wejścia do WIG20
Od dziś Budma 2007
PKN Orlen, strategia bez zmian
Pfizer zwalnia ludzi
Philips: dobry rok
Podwyżek stóp na razie nie będzie
Polskapresse inwestuje w dzienniki
Polskie firmy pracują pełną parą
Pożyczki bez weksla
Reforma finansów publicznych utrwali wzrost gospodarczy
Rekordowa cena niklu, zboża mogą tanieć
Rekordy tylko do połowy sesji
Rozmowy z kandydatami na szefa PKO BP
Ruszy budowa A1
Rynek farmaceutyczny w górę, ale wolniej
Rynek rośnie dzięki producentom żywności
Rząd porozumiał się z górnikami
Samoloty dla VIP: jest sześciu chętnych
Stopy na Węgrzech bez zmian
Toyota pozazdrościła logana
Trzy miliardy złotych z kilkudziesięciu transakcji
Unia: do sądu za podatek od dywidendy
W Polsce jest 2,5 tysiąca e-sklepów
W górę dzięki nastrojom konsumentów
Wielka wojna na konsole do gier
Wizz Air sprzedaje wycieczki
Wreszcie termowizja z PCO
Zadłużenie wzrosło o 8,4 proc.
Zamiast samochodów sprzedają własne salony
Zaostrza się konflikt w PHF
Złota kura musi jeść
Zamów abonament