Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Liczy się wiek i pochodzenie

23 lutego 2007 | Dobra firma | KO
źródło: Nieznane

LEASING UŻYWANEGO POJAZDU JEST DROŻSZY NIŻ NOWEGO Liczy się wiek i pochodzenie Firmy leasingowe finansują zakup używanych pojazdów, ale preferują pochodzące od sprawdzonych dostawców

Najchętniej w leasing oddawane są samochody nowe, a jeśli używane, to najwyżej kilkuletnie. Finansowanie aut starszych niż 10-letnie nie byłoby opłacalne ani dla firmy leasingowej, ani dla jej klientów.

- Jesteśmy zainteresowani rynkiem aut używanych, chociażby z uwagi na jego rozmiary - mówi Radosław Sałek, dyrektor Departamentu Kredytów i Leasingu w Volkswagen Leasingu.

Najczęściej firmy leasingowe godzą się na finansowanie używanych ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych oraz autobusów.

Dla kogo jest to korzystne

Czy dla przedsiębiorcy sfinansowanie zakupu używanego auta leasingiem jest opłacalne? Firmy leasingowe jednogłośnie odpowiadają, że tak. Według Krzysztofa Sajdaka, zastępcy dyrektora oddziału ds. leasingu samochodów w BRE Leasingu, wybór korzystnego sposobu finansowania zależy od indywidualnych celów, sytuacji firmy i możliwości wykorzystania tzw. tarczy podatkowej, czyli przyspieszenia amortyzacji podatkowej inwestycji.

- Podstawową zaletą leasingu jest możliwość wliczenia całej raty leasingowej w koszty uzyskania przychodu; przy kredycie kosztem są tylko odsetki. Korzystając z leasingu,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4075

Spis treści

Ekonomia

Ambitne plany Koelnera
Bank BPH blisko sprzedaży akcji PTE
Bez Agencji Prasowej Polskapresse
CEDC gotowy do emisji
Ceny obligacji bez zmian
Corsy do naprawy
Cytat dnia
Czekoladowy Wedel pozostanie w stolicy
Czy uda się wydać ponad 30 mld euro
Dorn nadzorcą ZUS
Dwa lata walki z ptasią grypą
Dwory potroiły zysk
GUS: coraz lepsza koniunktura
Giełdy
Gilowska rozpędza gospodarkę
Jaka będzie polska gospodarka w 2020 roku
KNF gani ES-System
Kadry
Konflikt o iPhone zażegnany
Lepsze wyniki Uniqi i Filara
Niemcy i Skandynawia w innowacyjnej czołówce
Niewidzialne efekty zagranicznych inwestycji
Noble Bank na giełdę
Nowy prezes musi zadbać o pracowników
Nowy zdalny członek giełdy
Optymizm Gilowskiej wzmacnia złotego
Optymizm powrócił na parkiet
Ostatni etap likwidacji Jukosu
Ostry konflikt w PTU
Piwo wygrywa z wódką
Poczta Polska traci rynek
Polacy kupują stare auta
Porządki w Polfach
Rautaruukki - nowe inwestycje w Polsce
Resort skarbu nie będzie wskazywał prezesa LOT
Rosja - Litwa Ropociąg do naprawy
Rośnie rola lokalnych stacji radiowych i niszowych telewizji
Rzeczpospolita mocna w sieci
Rząd ma nowy pomysł na swobodę gospodarczą
Seko na giełdzie
Sesja pod dyktando dużych spółek
Spaghetti z Rzeszowa wyrusza na warszawską giełdę
Spółki Asseco na GPW
Stanęły pociągi bo kolejarze chcą podwyżki
Supermen polskiego gazownictwa
Szybciej ubywa małych firm
TP SA broni się przed megakarą
Tajemnicze obrady w PKO BP
Tartaki nie pracują pełną parą
Tona miedzi powyżej 6 tysięcy dolarów
UOKiK zbada telewizyjne konkursy
Ukraina wznawia eksport zbóż
Vattenfall kupuje zieloną energię
W obronie polskiego hydraulika
Wakacje.pl rosną
Winterthur i Dom toczą bój o połączenie
Wizztravel.pl otwiera sklep w sieci
Zmiana strategii, nowe zakupy, rekordowy rok
Zmiana warty w Bumarze
Łukoil zdobywa stacje w Europie
Świetne wyniki, świetne prognozy, świetny kurs
Zamów abonament