Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czas na promocję miast

12 marca 2007 | Ekonomia | KO
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

SAMORZĄDY Czas na promocję miast Coraz więcej miast zdaje sobie sprawę z wagi promocji dla rozwoju. Kraków, Gdańsk czy Wrocław są dobrymi przykładami dla innych samorządów, jednak do prawdziwie ostrej marketingowej walki regionów o gości i pieniądze jeszcze nam daleko

- Jako pierwsi przygotowaliśmy strategię promocji miasta na lata 2004 - 2006. I ją zrealizowaliśmy. Teraz pracujemy nad strategią na lata kolejne, położymy w niej nacisk na markę Krakowa - mówi z dumą Renata Woyciechowska z Biura Promocji i Marketingu Krakowa. I ma do niej powody. Gród Kraka postawił na turystów, których liczba wciąż rośnie. A miały ich przyciągnąć m.in. takie slogany reklamowe, jak "Kraków. Dowolny kierunek zwiedzania" czy "W Krakowie nie ma czasu na sen".

- Reklamowaliśmy miasto na nośnikach zewnętrznych, w radiu, Internecie, prasie i telewizji. Wszystkie te przekazy współdziałały ze sobą - podkreśla Woyciechowska.

Przyciągnąć do regionów

Wrocław to z kolei dobry wzór do naśladowania dla tych miast, które chcą przyciągnąć do siebie inwestorów. Ta metropolia z sukcesem promuje nie tylko siebie, ale i cały region. Zresztą reklama nakierowana na pozyskanie przedsiębiorców to główny cel promocji większości miast. Tak myślą m.in. Łódź, Olsztyn, Płock, Katowice, Poznań, Rzeszów,...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4089

Spis treści
Zamów abonament